باران نوبهارباران نوبهار، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

یک هدیه کوچولو

پست 12

1390/1/29 9:09
487 بازدید
اشتراک گذاری

۲۹

 

باران نازم سلام!

الان که دارم این پستو مینویسم تو تازه خوابیدی.

امروز من و توی ۱۵ روزه برای اولین بار با هم تنها شدیم. دو بار پوشکتو عوض کردم. چند بارم شیرت دادم. گاهی بالا میاری. نگرانتم. امیدوارم مامان خوبی برات باشم. تا دیروز بابایی هم کمکم میکرد. اما دیگه رفته سر کار.

( بارانم! تو روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۹ و نیم شب در بیمارستان بیستون کرمانشاه به روش طبیعی به دنیا اومدی! خوش اومدی عزیزم. )

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ابوالفضل
29 فروردین 90 16:44
باران عزیز و ناز تولدت مبارک مثل همه ی دخترهای فروردینی دختر ماهی می شی این و به مامانت قول می دم
مامان ابوالفضل
29 فروردین 90 16:53
باران جون از خوندن وبلاگ قشنگت اینقدر احساس لذت کردم که با اجازه ی مامان مهربونت لینکتون کردم
مامان سعید
30 فروردین 90 9:51
سلام مبارکت باشه عزیزم . از هر لحظه تنها بودن با خوشگلت لذت ببر